maandag 1 januari 2018

Nieuwe challenge bij Cheerful Sketches

Hallo Allemaal
 
Het eerste blogbericht in het nieuwe jaar.
Dat er nog veel meer mogen volgen.
Uiteraard bij jullie natuurlijk ook.
Ik wens ook iedereen de allerbeste wensen en alle goeds voor 2018.
Met heel veel creativiteit.
 
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches blog
Daarvoor heb ik deze kaart gemaakt.
Het design papier is Maja.
Het plaatje is ingekleurd met de Faber Castell potloden.
De postzegel mal komt van al uit een reeks van 5 delen.
(dit is de kleinste maat)
De tekst is van Joy!
De bloem is een mal van Crealies.
Het ovaal van Marianne design.
Onder de bloementoef heb ik kaasdoek gedaan.
Ook dit komt van Ali vandaan.
Mooi netjes verpakt, ben er blij mee.
 
 
Het digi plaatjes is van:
All Dresses Up "Flower Fairy"
Hiervan de link:
 
 
Dankjewel voor het langs komen en de lieve berichten.
 


7 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een prachtig 2018 met veel creativiteit.
    Je kaart is prachtig en zo mooi van kleur.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Nieuwjaar, Anita!
    En wat een mooie creatie om het jaar mee te beginnen.
    We gaan er met elkaar weer een mooi blogjaar van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor julie ook een Gelukkig Nieuwjaar Anita, maak er weer een mooi en creatief jaar van! Volgens mij is deze schets niet zo makkelijk, voor mij dan....maar het is je weer goed gelukt!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gelukkig en creatief 2018 voor jou.
    je hebt in ieder geval een hele mooie start gemaakt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje weer Anita. Lekkere zoete kleurtjes. En een moeilijke schets. Maar een super geheel.
    En ook nog de beste wensen voor 2018!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Anita.Het lijkt me een moeilijke sketch.Nog een gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen