maandag 10 oktober 2016

Merry Christmas kaartmok

Hallo Allemaal
 
Dankjewel allemaal voor de leuke reacties op mijn paarse herfst kaart.
Blij dat dit goed bij jullie in de smaak valt.
 
Vandaag laat ik jullie een kerst mok kaart zien.
Die ik gemaakt heb met de DDBD card art mok.
Uit kraft papier, zo ook  het hertje, kerstbal en sneeuwvlok allemaal uit kraftpapier.
 
In de mok heb een heerlijk zakje chocomelk poeder gestopt.
MMmmm lekker voor de wintermaanden.
 
Als Design papier en het plaatje heb ik de mooie Paperstack Christmas Nature  
lijn gebruikt van CraftEmotions.
Van deze lijn ook de kerstballen mallen en dennentakken mallen gebruikt.
Wat is deze lijn toch prachtig!
De  grotere houten ornamenten zijn van CraftEmotions en de kleine uit eigen voorraad.
Eentje daarvan was stuk, deze heb ik verder door de helft gebroken en gebruikt op mijn kaart.
De grote sneeuwvlok mal is een oude van Nellie Snellen.
Op het plaatje (tekstbordje) nog dat mooie foamball clay gebruikt.
De randen van o.a. de mok ingesmeerd met gesso. Gewoon met mijn vingers,
was het sponsje kwijt waar ik dat normaal mee doe, whaha.
Maar moet eerlijk zeggen...dit ging beter!!!
De stippen op het hertje en de "sneeuw" op de takjes heb ik gedaan met een Marker
Het hertje ook bewerkt met distress inkt zo ook de kerstballetjes.
De Paper distresser was ook weer onmisbaar!
De ster heb ik trouwens bij de Action gekocht.
 Echt heel leuk, berkenhout op kurk, heel dun,
ook te verkrijgen in hartjes uitvoering.
Touwtjes zijn bij mij ook onmisbaar.
 
Alle gelinkte en onderstaande producten
zijn verkrijgbaar bij de webshop van  CraftAddiction 
 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/tonic-studios-tools-paper-distresser-tim-holtz/  https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-foamball-clay-luchtdrogende-klei-wit/   
https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-houten-ornamenten-kristallen/  https://www.craftaddiction.nl/product/molotow-marker-signal-white/ 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/creall-gesso-primer-wit/   https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-die-kerstballen/   https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-die-dennentakken/ 
https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-paperstack-christmas-nature/  https://www.craftaddiction.nl/product/dutch-doobadoo-dutch-card-art-mok/ 
 
Graag doe ik mee met deze kaart bij;
- Stampin your way #45 kerstkaart
- Winter Wonderland let's get krafty
- Holly Jolly Christmas #82 Ornament
- Cards und More shop blog #5 Anything goes
 
Ook laat ik jullie nog graag zien wat ik afgelopen dinsdag gemaakt heb bij Nicole
Het was super gezellig geweest! Dankjewel voor je gastvrijheid en de geweldige tips.
Ben weer super blij met mijn eind resultaat!!!
Mochten jullie graag weten wat ik hiervoor allemaal gebruikt heb....
Hierbij de link van haar blogpost waar haarfijn alles wordt uitgelegd!
  
Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichtjes
 
 


39 opmerkingen:

  1. Leuke mok kaart.
    En inderdaad met die chocomelk poeder erin. Super leuk!
    Laat de winter maar komen.(buiten is het al aardig fris trouwens)
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mok heb je zo gemaakt, Anita. Ziet er erg gezellig en ook lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerst weggevertje is het zo Anita!
    groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en mooi schilderijtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige creaties Anita. Mixed media is ook super mooi gedaan.
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita ,
    Schitterende mok heb je gemaakt !
    Je mixed media is ook supper .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart en een prachtige canvas Anita mooi kleur gebruik.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze mal van de mok blijft zo leuk he? Je hebt er echt iets moois van gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schittrende kerstkaart Anita...hele leuke vorm en prachtige details erop...
    Ook je canvas is geweldig leuk gemaakt...een prachtige decoratie is het geworden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke mok heb je gemaakt.
    Super als je zoiets door de bus krijgt.
    Je andere creatie is ook echt mooi, wat een kunstwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtgi vind ik je ok, echt een kerstcreatie! Mooi en rijk versierd! Je canvas is trouwens ook een plaatje, leuk om tedoen is dit hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Anita. Ik vind de mok ook fijn om te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstmok heb je ervan gemaakt Anita!
    Ook lekker poeder voor warme cocolademelk erin ...vind ik heerlijk met het koude weer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. de winter mag van mij nog een tijdje wegblijven, maar ik geniet wel van je mooie winterse crea hoor! supermooi gemaakt en afgewerkt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is dubbel genieten 1x van de mok en 1x van de chocolademelk.
    Leuk hoor!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke mok heb je gemaakt maar ook je canvas ziet er supermooi uit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,
    wat heb je die mok onzettend mooi omgetoverd tot een kerstkaart! Prachtig!
    En je canvas is ook top! Leuk om te maken lijkt me! EN een betere lerares kun je je niet wensen volgens mij...;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kerst mok is hartstikke leuk geworden Anita...super het kraft met groen en rood, prachtige stansjes zitten erop en ja die sterren heb ik ook laatst meegenomen, leuk zijn ze hè? En dan je kunstwerk...eindelijk te zien, haha Je hebt vast weer veel opgestoken en ik vind hem super gaaf!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Anita - wat ontzettend mooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita het is een hele mooie mok geworden. leuke met alle materialen. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke mok. En nog lekker ook met die chocolademelk.
    En je canvas is gaaf!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoe je de mok hebt versiert Anita, er is zoveel op te zien, het is genieten hier op je blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kerstmok heb je gemaakt.
    Je canvas is echt een kunstwerk!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je mok is heel mooi Anita. Leuk wat je er allemaal op verwerkt hebt. Je mixed media kunstwerk is schitterend geworden. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gezellige mok heb je gemaakt! En de canvas vind ik ook heel mooi!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke mok,Anita.Prachtige canvas.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke mok is het geworden
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful Christmas card Anita, love the mug shape. Thank you for playing along with our Challenge at Winter Wonderland. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele leuke kerst-mok is het geworden Anita. Dit is toch gaaf om in je brievenbus te vinden? Er valt genoeg op te bewonderen net als op je mooie "vrije-expressie canvas".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous card, such a sweet image and great use of dies and embellies. Thanks for joining us at Holly Jolly Christmas challenge.Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat gaaf gemaakt en wat een leuk klein kadootje. Kan misschien ook in een cup-a-soup uitvoering....heb ik jaren geleden eens gedaan, iets soortgelijks in ieder geval. Jeetje dat is al weer lang terug hahahaha. Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij Winter Wonderland, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Anita,
    wat een super mooie Kerstmok heb je gemaakt met zoveel mooi's erop te zien
    en je canvas kunstwerkje is prachtig !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita,
    het zijn inderdaad leuke plaatjes, maar wel erg groot, je gebruikt dan ook een grote stans en dan is je kaart al bijna vol, ben nu met de vierkante doily bezig..
    Je mok is heel mooi geworden, helemaal op en top aangekleed en wat lekkers er in..Je mixed media zag ik al op FB, het viel me op dat jij de enige was, die iets met meer kleuren had gemaakt, ik vind dit erg mooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Anita,
    het zijn inderdaad leuke plaatjes, maar wel erg groot, je gebruikt dan ook een grote stans en dan is je kaart al bijna vol, ben nu met de vierkante doily bezig..
    Je mok is heel mooi geworden, helemaal op en top aangekleed en wat lekkers er in..Je mixed media zag ik al op FB, het viel me op dat jij de enige was, die iets met meer kleuren had gemaakt, ik vind dit erg mooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lovely creation. Thanks for joining us at Holly Jolly for our Ornament challenge. Good luck.
    Lynn, Holly Jolly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Love your mug-shaped card Anita!
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lovely Card! Thank you for playing along with our Challenge at Card und More Shop Blog!
    Hugs Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gorgeous card. Thank you for playing along with us at Cards Und More Shopblog

    BeantwoordenVerwijderen